Uyku tulumu kullanıyorum doğduğundan beri 2-3 yaşa kadar da tulumla devam. Özellikle ayrı oda yatıyorsa geceleri çok sık gidip bakılmıyor( üstümü açıldı, Allah göstermesin battaniye ye dolaştı mı,ağzı burnu kapandı mı vs kaygısı olmuyor )tulum çok kullanışlı