Eymenmom1 Yarın 40 ı çıkıyor bebeğimin ama bir kaç haftadır uykuya daldıktan 15 ile 20 dk arasında ağlayarak bağırarak uyanıyor. Sonra pışpışlıyorum dalıyor tekrar Her bebek aynımı acaba normalmi bu durum baya korktum önceden yoktu böyle huyu..
pamuksekerinannesii Eymenmom1 ilk 1 ay hiçbirşeyimiz yoktu simdi 2 aylık ve cocuj kabızlıktan gazdan perişan oluyor lavman ile rahatlıyor sakinleşiyor sizdede gaz olabilr