pamir9 her şey gibi bu da bi süreç. Ne kadar sürüyor hatırlamıyorum ama bir iki ay sonra kendiliğinden bırakmıştı. Ben de ilk konuştum, kapattım bırakmadı. Süreç uzayınca hatta kızmaya da başlamıştım öyle de bırakmadı. Sonra dediğim gibi kendiliğinden bıraktı. Ama doktor kestirip atmış bence emzirmeyi bırakacak bir şey değil bence