BabyArel Sdnfl ikea antilop kullanıyorum memnunum odadan odaya taşıyorum sürekli gün içinde hafif işimi görüyor
ElisaMom_ Sdnfl Ikea antilop kullanıyorum çok memnunum bu arada bime de geliyor mama sandalyesi fiyatı uygundu onada bı bakın derim güzel biseyede benziyordu
ElisaMom_ Sdnfl o bebekten bebeğe değişir ya mesela benim kızım çok haraketli yürüteçte bile kendisi çıkıyordu mama sandalyesinden de kendini çıkartmaya çalışan bı bebek onun haricinde 10 ayına kadar gayet güzel kullandık hicbi sıkıntı düşme falan yaşamadık
Yesim61 Valla beş sene önce joker baby den almıştım 60₺ ye yemin ederim ki çok dayanıklı çıktı ikinci oglanada kullanıyorum