Nurrrrrr233 Kızlar kızım iki gün sonra 5 aylık olucak artık kafayı yemek üzereyim normalde iyi ama iş uykuya gelince feryat figan beşikte sallıyorum yok ayakta sallıyorum yok öyle ağlıyor ki sanki etinden et koparıyoruz gibi ne yapicam nasıl çözüm bulucam.
Deryadeniz63 Nurrrrrr233 damla kullanın canım hem rahatlatır hem uykusunu getirir gaz olunca uyumuyorlar çünkü
Lutfiye_yangoz Nurrrrrr233 benim de 4 aylık kızım var normalde çok uslu dediğiniz gibi iş uykuya geldi mi ağlıyordu çok zorlanıyordum uyuturken Trendyoldan hamak aldım tavana astık çok şükür iki gündür rahatladım tavsiye ederim fiyatı da çok Uygun 200 TL ye aldim
Sdnfl Nurrrrrr233 atak döneminde uykuya geçiş de zorlanıyorlar benim bebeğimde aynı durumda biraz kucağınızda gezdirin sakinleştirir ayakta kucağınızda sallayın ben öyle yapıyorum
Nurrrrrr233 Sdnfl Yapıyorum canım kıyamıyorum alıyorum kucagima gezdiriyorum besige koyunca tekrar aynı ne kadar sürecek bu atak dönemiii
Sdnfl Nurrrrrr233 bizimki hala devam ediyor 6 ya girecek bilemiyorum kucağımda uyutuyorum biraz sakinliyor dalıyor uykuya acaba gazımı var bebeğinizin
Nurrrrrr233 Sdnfl Gazını çıkarıyor canım o sıkıntımız 4. Ayda azaldi gazını felanda alıyorum yine ama bilmiyorum huydanmi acaba diyorum gazi yada bir yeri acısa hep ağlamazmi şaşırdım kaldım sadece uyutucagim zaman yapıyor
Deryadeniz63 Nurrrrrr233 lactocol o kadar iyi geliyor ki aşırı rahatlatıyor gaz sancısı alıyor mis gibi uyutuyor alma şansınız varsa eczaneden alın hemen çay kaşığın 6 damla damlatın verin rahat rahat uyur bu gece 😌
Deryadeniz63 Nurrrrrr233 tabiki kullanabilirsiniz doktorum 1 yaşına kadar kullanılırsınız dedi bebişiniz 5 ay ustuyse 8 damla damlatın tek kurtarıcım buydu benim eminim sizde faydasını görürsünüz Allah’ın izniyle 🙏
Deryadeniz63 Nurrrrrr233 hayır canım kullanılıyor eczaneyede alırken sorabilirsiniz benim kızım suan 3 buçuk aylık doğduğundan beri kullanıyorum