Benim oğlum da 10 gün önce ufak ufak öksürüklerle başladı ve şiddetlendi. Abisi hastaydı ondan bulaştı. Doktora götürdüğümüz de ciğerlerine inmediği için ilaç vermicem zaten vermek istemem dedi. Göğsüne mustelanın kremini sürmemi ayaklarına sarımsakları zeytinyağı sürmemi önerdi ve sarımsaklı zeytinyağı öksürüğünü şiddetlendirir 2 günde balgamıno kusarak attırdı. Büyük oğlumda 4 yaşında aynı şekilde ona da yaptım. Bi de nebüzilatöre serum fizyolojik koyuyordum. Bi de burnunu sürekli açın. 1 hafta sürmeden atlattık biz hiç ilaç kullanmadan size de geçmiş olsun