Ediko Doktor mastit olan memeyi emzirme sağıp at demişti bugün antibiyotiğim bitti ağrı sızı da kalmadı tekrar emzirebilir miyim sizce 5 gün oldu mastit olalı
adendr Ediko bende ilk zamanlar çok mastit oldum doktor bol bol emzir demişti size neden içirme dedi anlayamadım
Hilye Ben de sürekli mastit oluyorum hiç emzirmeyi bırakmadım. Normalde devam edilir sizin antibiyotiğiniz emzirmeye uygun olmadığı için mi kestiniz
Ediko Hilye hayır doktor mastit olan memeni emzirme dediği için kestim ordaki iltihap çocuğa zarar verebilir o sütü sağıp at dedi
Hilye Canım sen emzir bebeğini sütğn çekilmesin mastit süte herhangi bir şey yapmıyor rahat olabilirsin
Ediko Esada oluyor ağrıyor titreme yaptı bende o kızaran yer yanıyor dokununca dokunmak çok acıtıyo ve sertlik geliyo ele
Durudurum Emzirmek daha iyi oluyor sütü çekiyor hem başka doktora daha görün derim benimde göğsüm şişti kızardı ama emzir en çok ondan emzir dedi iki ay sonra başka doktora gittim sağ dök dedi eğer emzirmesem süt giderdi kesin bisey de olmadi