Kızlar merhaba. 2. Çocuk istiyorum korunmuyoruz. Geçen ay adetim bitikten 1 hafta sonra kahverengi leke gelmeye başladı. Sonrasında adet oldum.Doktora gittim çatlama kanaması dedi kist miyom çıkmadı. Bu ay adetim biteli 2 gün oluyor yine leke olmaya başladı. Bayram tatili olduğu için doktora gidemiyorum başına gelen bilen varsa yazabilir mi?