10 günlük bebeğim var sarılığı olduğu için sık beslenmesi gerekiyo ama fazla beslenince de kusuyo geri mi boşalıyo midesi nasıl besliyceğimi şaşırdım başına gelen tavsiyesi olan var mı sarılığının düşmesi lazım zaten küçük doğdu iyice zayıflıycak diye korkuyorum 😔