Merhabalr oglum 3 gun kuvezde kaldi. Daha sonra onu cikardigimda pisik varmiydi yokmuydu hatirlamiyorum. Ama 1 haftalikken basladi ve suan 35 gunluguz asla gecmeyen bir pisigi var. Hamazenic kullandim. Sudocrem zeytinyagi kullandim. Boyle nokta nokta soyulmus gibi baya kotu artik cok uzuluyorum ne zaman gecicek bu havalndiriyorum da yikiyorum da islak mendil kullaniyordum onuda biraktim pamuk suyla silip kurulayip krem suruyorum sasirdim kaldim ne yapacagimi