Tugceeeeeee1 Büyükler sütun yaradığını söylüyor bazılarının iyisini alıp kötüsünü atıyor diyor 😁😁 sizin oralarda neler diyolar bu tarz kusmaya
-Merve0135- Fazla olan sütü atıyorlar sanırım umarım öyledir yani bebeğim 2 aylık şu sıralar hep böyle kusuyor 😞 Emdiği boşa mıbgidiyordiye düşünmeden edemiyorum😣
Tugceeeeeee1 -Merve0135- valla benimde öyle 😂 geçen tam Dr un önünde öyle kustu Dr mama mi verdin dedi hayır anne sütü dedim korkulacak bişe yok dimi dedim hayır güzel bişe dedi