Maryyy Simdi reklamini izledim, yenilendi falan diyo. Tam bi fiyasko, asla leke cikarmiyo temizlemiyo ve de beyazlarda renkleri mosmor yapiyo, renklilerde de parlaklik yok ediyo. Malesefki kimyasal yok temizlik yok🤦♀️
Kbrdrkt Maryyy kesinlikle katılıyorum☺️ geçen aynı cümleleri kurduk eşimle 2. paketteyiz yeni yeni farkediyoruz bitsin değiştiririz dedik 😬
Maryyy Kbrdrkt yo ilk paket iki kullanim falan yetti benim fikrime. Ya cidden kimyasal olmadan ı ıhh malesefki
MayneymisAltintop Benm 3. Paketim sanırım çok memnunım. Yaşadığınız sorunları yaşamadım. Umarım yaşamam
Ofiser Maryyy bende şaşırdım sizin yorumunuza vallah ben memnunum bebeğimin eşyalarını da yarı sabun tozu yarı Boronla yıkıyorum
Maryyy honeyson simdi gordum ya sivi deterjanlar tozlara oranla daha az etkili geliyo bana normaldede
Maryyy Ofiser kan lekesini sadece kosla oxi ile cikarabiliyorum ben, 🙄 boronu kac dercecede kullaniyosun makinada canim? Ya ariel gibi hic biri temizlemiyo
Ofiser Maryyy 60 da yıkadım cnm bide taze kan değildi leke çıkarıcı kullanmadım sonra Boranla deneyeyim çıkmasa yaparım dedim çıktı vallaha bide beyaz çoraptaki siyahlık varya onu bile aldı 🙂
Esli123 Maryyy ben ariel kullanıyorum valla çokta memnunun birkere kalmamıştı bu omo aldım pişman oldum ariel gibi hiçbir deterjan güzel temizlemiyor karbeyazını alıyorum harika