Kbramehmt beneğiniz çok küçük henüz dünyaya adapte sürecinde. Yenidoğanların nerdeyse hiçbiri uyumuyor maalesef. Bol bol kucağınıza alın emzirin temasta kalın. Ve siz neden uyumuyor diye streslendikçe daha çok uyumaz. 3 ay sabredin onunla birlikte koynunuza alın dinlenin. Siz ne kadar beneğinize teslim ederseniz o da o kadar teslim eder