fatmasel_ Bebeğim 63 günlük bazen o kadar çok ağlıyor ki durduramıyoruz mama veriyorum ağlıyor emziriyorum yine ağlıyor kendini yitiyor gazını çıkarıyor yine de ağlıyor sallıyorum yine ağlıyor şaştım kaldım 😔
Kutayyy4250 fatmasel_ canım biraz sabır bu dönemlerde geciyo ama zor geciyo bazen tüm ihtiyaçlarını karşılaşan da bebeğinin aglayasi varsa agliyo hiç bişey durduramiyo onu özellikle atak dönemlerinde çok çok huysuz oluyolar
Elanur-mehmetaliannesi fatmasel_ valla aynı bizde aynı donemdeyz sizinle sebepsiz ağlamalar bitmiyor ağlaya ağlaya yoruluyor uyuyor sonra meme de almıyor ağlayınca araba ile gezyz bazen anca sakinleşio. Geçecek biliyorum ama ağlama bazen sinirleri bozuyor
Arventurna Ben neler çektim sabaha kadar anlamsızca ağlıyordu herşey yapıyordum ağlıyordu uyku yoktu gündüz bile uyumak istemiyordu yavaş yavaş düzeldi
fatmasel_ iperir_bul gazını çıkarıyor alttan da yarım saat sakinleşmesi sürüyor bazen de 1 saati buluyor
ilknurmihra fatmasel_ siz bir süre süt ve süt urunler yemeye ara verin hatta et ürünleri bile bir süre vegan beslenin ben sonradan fark ettim ama kızım çok rahatlamıştı o dönem alerjik olabilir birazcik kaşar yemle açıklık olmuştuk öyle diyim
fatmasel_ ilknurmihra kızımın popsun da kırmızı benek gibi şeyler çıktı acaba alerjik olabilir mi tam bilmiyorum