Bende o dertten muzdaribim 5 gün oldu doğum yapalı normal doğum ve dikişlerimin ağrısından ölüyorum resmen öyle böyle değil ve bahsurum var o şişti dışarı attı kendini ve çok kötü ağrı yapıyor batikon dediler sürdüm beni çok fena yaktı yada ben öyle hissetim her WC sonra iyice kurutup bez koyuyorum orkid canımı acıtıyor ve kurutma makinasıyla kurutuyorum inşallah en kısa zamanda dikişlerim düşer kendime gelir çocuğumla ilgilenirim tek temennim o