Miran1306 17 ay 10 günlük, 1 aydır çekmediğimiz eziyet kalmadi. Atak mı, 2 yas sendromu mu, yoksa dis mi bilmiyorum. Hepsi üstustede geliyor olabilir. Ağlama krizleri, baba baba diye ağlamalar, kendini yerden yere atmalar, yemek seçmeye baslama, bez değişiminde kaçma, ve ısırma…