Monarosa-06 Kızlar sagmaktan göğüs ucum yara oldu belki şu sebepten iyilesmedi hep sağmak mi lazım biraz sertleşti sagmayinca da rahatsjx ediyor napmam lazimm ne zmna kdr sagilmali.. sagmazsam ne olur sagdikca süt fazlalasiyor terbiye olmuyor diyorlar
Eda1414 Monarosa-06 ben bebeğim uyuduğu zamanlar sağıyorum suan 2 buçuk aylık 3 aylık olacak yeni dogduysa onda göğsünüz sert olur bir süre sonra çok sert olmuyor
bakkalemzigi Göğüslerin çok doluyorsa sağmam gerek anlıyorsun zaten ben sağmazsam biliyordum tıkanacak o gün ağrı yapacak