Lugnos01 Doğru kavrama meselesi yüzünden sağarak veriyorum. Kızım 43 günlük. Bir öğünde 70 80 cc mama artı üstüne 30 60 cc arası mama veriyorum. Doğru mu yapıyorum yoksa bir öğünde iki sağımı birleştirip sadece süt diğer öğünde sadece mama mı gitmeliyim