zehrazehra Oğlum 3.5 yaşında olacak bir ay sonra. İştahsızlık gibi değil de her şeye hayır dediği için yemeğe de hep hayır demeye başlamıştı. Zaten tüm günümüz böyle geçiyor. Geçen eczaneden bir şurup aldım multivitamin, iştah açıyormuş diye direk verdi eczacı. Daha 3 gün içirdim anne ben ne yesem diye sordu uzun zamandır ilk defa. İlaç etki etti diye düşünüyorum. Dinamis multivitamin adı, deneyin isterseniz. İlaç diyorum ama ilaç da değil takviye diyelim.