Sumsey Benim 13 aylık kızım var yürüyor 2 defadır sağ ayağını basarken ağlıyor kramp gibi basamiyor sonra geçiyor
Deletedmom277 Sumsey Acaba farketmeden bir yere falan mı çarptı ondan olabilir mi ? İncinmiştir belki zamanla geçer bence