Balbebekim Hanımlar zaten böyle bir sıkıntım daha önceden vardı hamilelikle beraber kat ve kat arttı boynum göbeğim dahi simsiyah oldu neredeyse ne yapmam lazım acaba önerisi olan var mı ? Kendimi çok kötü hissediyorum. 😔😔😔
Adenimin Balbebekim krem vs denemekle urafe şeylerle uğraşmayın gidin bir güzellik merkezine yaptırın kesin sonuç ve seansı ağdaya gittiğimiz parayı geçmez eskisinden bile güzel olsun
hayalperest2310 Balbebekim geçiyor canım bizde 2 ay 24 günlük olduk 40 ım çıktıktan sonra çok hızlı kaybolmaya başladı
Balbebekim Zhrdgn işe yarar mı acaba bikini beni çok zorluyor bayağı kötü durumda o yüzden sağlam bir ürün olmasını istiyorum lazer yapan yerlere de pek güvenemiyorum çünkü lazer için gittim daha kötü oldu ve bitmedi de zaten
Zeynepinannesi04 Mine hanımın arnavut kremini deneyin biraz pahalı ama çok etkili ben de kullanıyorum bı aydır