Oaey24 açıkçası bu değerin takibini bıraktık. O süreç bizi ciddi yormuştu oğlum artık hastaneye girdiğimizde ağlamaya başlıyordu. Ha tabiki oğlumu gözlemlemeye bırakmadım herhangi bir şikayetiniz yok çok şükür. nötrofil değerlerinin düşük olduğunu söyleyen ilk çocuk doktoru demişti ki bu değer düşük olduğu için bebeginiz ateşlendiği zaman hastaneye gelmelisiniz çünkü antibiyotik kullanımını biz burada başltacagız demişti. Bizde çok şükür öyle bir durumla karşılaşmadık