Betizz 15 gün önce dogm yaptm dogumdan snraki nerdeyse dogurmamıs gibiydim yavas yavas ındı ama hala karnım var ve hamur gibi gobegım bu gobek ınıyor mu sıkılasıyor mu bi deyin korse aldm arada takıyorum ama cidden eski halıme donemıcekmsm gibi gelıyor
Linamemic Betizz ben 2 kere sezaryen oldum ve gitmedi baya da zayiflamistim evlenmeden 38-40 beden giyiyordum ilk dogumum sonrasi 42 ikinci Dogum sonrasi 46 giyiniyorum resmen ikinci bebegim 4.150 kg dogdu … sikintili ya gitmiyor ya 10 kg verdim ama gitmiyor sarkiyor bide nolcak acaba
bluem Betizz 4 sene oldu 57 kiloyum ayva gobegim var sallaniyor bide hatta bugün jean alacakdm kadin bana 25 nu verdi olur size dedi dedm sen hic cocuk dgrdunmu bacimm gobegim var benim grmez dedim inanmadi sonuc popomdan cikmadi 😉 ayva gobegi kalir ama spor yaparsanz geçer
Yasemiiiiiiin7 72yle hamile kalıp 100le doğuma gitmiştim sporla 57ye düştüm ve karnım dümdüzdü. Azmederseniz gider her türlü. Sezaryen olalı 9 gün oldu benim takmıyorum valla gidiyor merak etmeyin.
benoyleuygungordum_ Betizz gidiyor canım bende çok üzülüyordum hiç gitmeyecek gibiydi 6 ay önce doğum yaptım şuan göbeğim yok. 5. Aydan sonra birden bire gitti
Aylinayliz50 Betizz 3 ay önce doğum yaptım eski kiloma döndüm hemen ama maalesef o alt göbek kaldı biraz