Bir_anneyim ben iki isimliyim acikcasi cok cektim bu durumdan ben 2. Yi isterken bazilari 1. Yi kullandi gercekten insani cpk etkiliyor sirf bu yuzden kizima tek isim koydum ne kadar iki isim soylenirse soylensin arkadaslar arasinda malesef oyle olmuyor.soyadiniz bide uzun iki isimle birlikte cok uzun oluyor