Kagan_19 Bu markaları kullanan var mı acaba woolnat alacaktım ama kargo ve ilgi açısıdan sorun yaşamışlar halo marka nasıl acaba
Deletedmom277 Kagan_19 halo nun kundağını kullanmıştım ilk doğduğu zaman güzel marka uyku tulumu olarak mondebebe den aldım çok memnun kaldım terleme üşüme gibi problem olmadı
Serymutlu Kagan_19 woolnat cok memnunum 🙏 asiri ilgililer tek sikinti bize de kargo biraz gec ulasti 🙋♀️
Kagan_19 Deletedmom277 üstünü örtme gereği duymadınız değil mi polar gibi yapısı sanki ben terler mi acaba diye tereddüt ettim de
Deletedmom277 Kagan_19 mondebebe polar değil bambu ve pamuk karışımı. Ve hiç kalın gibi değil. 1.0 tog uzun kollu tulum üstüne onu giydiriyorum odası 22 derece. Üstünü tabi örtmüyorum uyku tulumların üzeri örtülmüyor çünkü
Kagan_19 Deletedmom277 internette polar gibi gördüm değilse sevindim evet anne içi güdüsü ile sordum örtmek lazım mı diye ilk bebek bide 🤗 uyku tulumu rahatlık olur diye düşünüyorum yorumunuz için teşekkür ederim 🤗