Aaddaa bende aynıydım doktora götürdük beslenmiyor diye ama normal olduğunu söyledi. Kendinizden pay biçin ne kadar ağrılı olduğunu dedi. Gece açım diye ağlıyor bir şey yiyemiyordu yavrum 😢 Hipp kaşık mama veriyordum o ara ben benim kızım anne sütü de almıyordu 😢 kaşık mama kurtardı ama. Köpek diş mi sizinki? bizi o mahvetmişti çünkü 😌