Vallahi ben hep emzirmeden sonra aklıma geldikçe dolu bir çay kaşığı su içiriyorum havalarda sıcak suyun tadınıda sevdi. 4 ay 5 günlük benmkide. Annem hatta doğar doğmaz diyor her emzirmeden snra size içirirdim su diyo yengem içirmemiş mesela doktora gtmişler eskiden doktor çocuk susuz kalmış vs demiş heralde hep anlatır 😅 banada hep içir diye tembihliyor her telefon konuşmasında 😂