Busra0606 bebeğim 16 aylık suan ve alerjik bir bebekti. Doktorumuz bize bestiron kan damlasını önermişti yaklaşık olarak 13 14 aya kadar kullandık hiçbir yan etki olmadı ne bir kabızlık ne bir kaka renginde değişme ne başka birsey çok memnundum🙏🏻 aynı zamanda çok temiz içerikli ve içeriğinde C vitamini de var emilimini daha çok arttırıyor demir damlasının😊 doktorunuza sorarak kullanabilirsiniz öneririm 🌸