Bebeğim 1aylık dün huzursuzdu atak haftasına girdi diye düşündüm ama bugünde öğlene kadar uyudu sonra uyanıp emdi sonra tekrar kendiliğinden uyku moduna geçti hala uyuyor uyandırmaya çalışıyorum ama tekrar dalıyor normal mi bu durum? Atak olduğu için fazla uykuya düşmüş olabilir mi? Ya da geceyle gündüzü karıstırdı uyanınca gece uyutmayacak. Fikrinize ihtiyacım var