Merhaba arkadaşlar 20 gün önce kadar post açmıştım, tuvalet eğitimi olmuyor diye … bu ara da oğlum 34 aylık asla pes etmeyin çok şükür oldu iki haftadır düzenli çişimizi yapıyoruz fakat iş kakaya gelince klozette birkaç defa kakam geldi diyip yapmasına rağmen kakasını tutmaya başladı . Mesela iki gündür kaka yapmıyor altına da yapmıyor ama klozete de . Söylüyor anne kakam geldi hadi tubalete diyor ama oturunca asla yapmıyor ben bunun için nasıl bir yok izlemeyelim acıyorum çocuğuma da kabız olacak ama yapmıyor çömeltiyprum yere yap tuvalet te diyorum ona da yok