Kızlar köye geldim bende bebeği yatırdım yatagin üstüne koydum genelde uyandığı gibi ağlar bende koşarım ama bu sefer oynamış demekkki kendine . Cok çocuk var gelir basarlar diye yerde yatırmak istemedim gözde kayma kusma falan yok . Sizce birşey olmuşmudur ?