omerinannesi_2705 İnternetten ayakkabı almıştım ama ilk iyi gibiydi sonradan bayaa büyük gelmeye başladı. Ayakkabı daraltılabiliyor mu acaba bilgisi olan var mı?
Selimikomom omerinannesi_2705 sanmıyorum, isterseniz makinede bir yıkayın belki eski haline gelir ama çok da tavsiye etmiyorum benimde ilk giydiğinde sıkı olup sonrada bollaşan ayakkabım olmuştu bir daha da giymedim
Mmeelliikkeee omerinannesi_2705 spor mu klasik bişi mi babet mi ? İçine kalıp koyun bir tane daha taban yani yarım numara küçültüyor
omerinannesi_2705 Selimikomom İnşallah bir çözüm bulurum ya çok severek aldım giyemezsem çok üzülürüm 🥲
Selimikomom omerinannesi_2705 zaten severek bir şey alındığında illa başına bir şey gelir tecrübeyle sabit🤦🏻♀️
omerinannesi_2705 Mmeelliikkeee Spor babetler oluyor ya onlardan 🥺 Evet dediğiniz gibi kalıp koydum diyenler olmuş yorumlarda ben aslında 39 numara giyiyorum meğer ayakkabı buçukluymuş dikkat etmemişim o yüzden büyük oldu🥲 Bahsettiğiniz kalıplar ayakkabıcıda bulunur herhalde dimi?
omerinannesi_2705 ElisaMom_ aa cok teşekkür ederim bunu öğrenmeye çalışıyordum. Bebekle elimde ayakkabı kapı kapı gezmek istemediğim için sorayım dedim 🤭 Çok sağolun 🌸
ElisaMom_ omerinannesi_2705 rica ederim ne demek bu ayakkabı tadilatı yapan yer varsa çevrenizde oralarada sorabilirsiniz ☺️