O batma hissi daha çok elinizi tam durulamadığınız içindir yada lensi iyi yıkayamadığınız içindir ben 10 yıldır kullanıyorum devamlı başlarda olabiliyor bende dikkat etmiyordum sonradan anladım ters ounca uçlar dışa kıvrık gibi oluyor düz olduğunda oval duruyor anlatabilmişimdir inşallah :) süresine gelince ben 3 ay kullanıyorum rahat süresinin dolduğunu gözlerime batmasından anlıyorum daha uzun kullandığımda oldu çok şükür enfeksiyon olmadım takarken ellerinize dikkat ettiğiniz sürece sorun olmaz bence