PamukPrensesannesii Efem123 eşim balık tutmuştu bir kere epey. Buzluğa attım ama tadı değişmişti neden bilmiyorum. Birdaha atmadım ondan sonra
Efem123 NilayGokturk 2 yaşındaki oğlumada vericem çünkü bı sknti olur diye korkuyorum almışım ama hafta sonu fln yapmayı düşünüyorum buzluğa atip
NilayGokturk Efem123 sorun olmaz istersen 6 ay sonra pişirin. Tek dikkat etmeniz gereken şey buzluktaki birşeyi eridikten sonra tekrar buzluğa koymamak
Sena_0612 Efem123 donuk olup çözüldükten sonra buzluğa atılmaz gözleri net ve berrak ise ve kokmuyorsa buzluğa atabilirsiniz
Arelata Efem123 benim esim asci hic bir sikinti sorun yasamazsin aldigin gibi direkt buzluga atip cuprayi 4,5 5 aya kadar saklaya bilirsin
Minel-inannesi Efem123 icini ayiklamadan atipta cozulunce ayikladiginizda daha lezzetli oluyo, buz dolabi donma kokusu hic olmuyo🤌