bebegimherseyim08 Arkadaşlar yüz felci geçirdim sanırım dün sabah . Acile gittim iğne yaptılar.. çocukken de geçirmiştim hafif ağzımda yamukluk kalmıştı. Şuan ağzım çok yamuldu 😭😭geçer mi ne yapmam gerekir
Rubab_Mommy bebegimherseyim08 Hiç bi bilgim yok üstte kalsın çok çok gecmiş olsun En kısa zamanda tamamen iyileşirsiniz in şe ALLAH 🤲
Esraamia bebegimherseyim08 arkadaşım 3 kere geçirdi bir şey kalmadı ahşap bir tsrakla yüzünü tarıyor gibi masaj yapıyordu. Neden oldu acaba
Vina3 bebegimherseyim08 nöroloji bölümüne gidin bir iki ilaç veriyorlar hemen geçıyor bir de bana bol sakız çiğne ve ayna karşısına geç saçma sapan ağız burun hareketleri yap kasılma olmasın demişti
Gamzelim123 bebegimherseyim08 komşumuzun oğluna geçirmişti. Bol bol sakız cignemisti. Şimdi eser bile kalmadı. Geçmiş olsun
bebegimherseyim08 Arkadaşlar doktora gittim kalabilir diyor aşırı derecede üzüldüm ağlıyorum ne yapacağım lütfen yardım edin
Beyninizikullanmakucretsizdir bebegimherseyim08 Annem de yüz felci geçirdi hastanede yattı bir ara, doktor bol bol sakız çiğnemesini tavsiye etti. Çok şükür düzeldi ama hafifte olsa belli oluyor. Çok soğuk ortamlardan da kaçının yüz felci için iyi değil.
Beyninizikullanmakucretsizdir bebegimherseyim08 baya sene oldu yaklaşık 8 9 yıl önceydi. Hastanede gerekli tedavisi yapıldıktan sonra taburcu oldu. Sakız çiğniyordu ilaçta yazmıştır ama inanın tam hatırlamıyorum evde değil gelince sorayım.
bebegimherseyim08 Kaderkaya32 evet hafif ağzımda kaldı ama belli değil ben farkediyorum ve arka kamerada yan çıkıyorum 🥲🥺