Bibebek_ Kızlar hava malum sıcak dediğim ölçülerde su veriyorum fazla mı az mı bilemedim ek gıda arkasından bide gün içinde veriyorum bilen varsa aydınlatır mı beni 😄 teşekkür ediyorum şimdiden 🥰 bir de çişini az yapıyor terliyor bayağı çişi için ne yapmam gerekiyor 🤩
tekbasimabakiyorum Bibebek_ ben 4,5 aylık bebeğime bile daha fazla veriyorum. Doktorumuz üçüncü ayda başladı suya.
birtatlivera Bibebek_ Doktorum ek gıdaya geçtiğinde “suyu ne kadar vereyim dediğimde, istediği kadar içsin” demişti. Ki yaz dönemi, içiyorsa içirin. Barsak sağlığı içinde iyidir su, ek gıda dönemi olan bebekler için. 🌸
Bssraa2 Bibebek_ 6 aylık ama ek gıda ya geçmedik bu yüzden sabah öğle akşm günde 3-4 kez 10 ile 15 cc vermeye çalışıyorum katı gıdaya geçince miktarı artırıcam
Bibebek_ Deletedmom_110 bende 5 ay 10 günlükken ek fırsata geçtim o andan itibaren veriyorum suyu fark ettim ki cidden az veriyorum suyunu
Alparslan4 Merhaba az bencede bende veriyorum ıstedıgı kadar ıcıyor oyuna gecınce cekıyprum azından. Bir doktordan duydum kilosunun 40 katı içmeli diyordu bizimki 6 aylık 8 kilo yanı bizimki 320 ml ıcmesı gerek
Bibebek_ Alparslan4 320 ml çok fazla değil mi ben emziriyorum ve anne sütünü yeteri kadar alamaz bence o kadarı fazla diye düşünüyorum internetten baktım az önce 6 ay 1 yaş arası 100-120 ml içmesi gerekiyormuş ama paylaştığınız için çok teşekkür ederim 🥰
Alparslan4 Bibebek_ vallahi doktorun ismini hatırlamıyorum ama bulursam burdan paylasırım oyuzden veriyorum hava sıcak ama tabi gun ıcınde o kadar ıcmıyor zaten
Bibebek_ tekbasimabakiyorum anladım bende artırdım miktarını doktora gidince net olarak sorarım teşekkürler
Bibebek_ birtatlivera evet bide çok terliyordu çişini de dolu dolu yapmıyor su içimini arttırıp çişini gözlemlemem lazım sanırım teşekkür ediyorum
birtatlivera Bibebek_ Evet ben doktora idrar sayısı azaldı diyince “ter ve kaka” ile de atıyor bebekler, endişe etmeyin, içebildiği kadar içsin. Zorlamayın, çok içerse de endişe etmeyin demişti. Siz de takip edersiniz 🌸
Bibebek_ birtatlivera her gün yapıyordu kakiş ama ek gıdaya başlamadan hemen önce bazen 3 bazen de 4 günde bir yapıyor yapmak istediğinde çok zorlandığı oluyor kakişle değil de çok terlediği için terle atıyor sanırım Allahtan bugün güzel içti suyunu