Bebeğime e bebekten anne yanı beşik almıştık 7 aydır orda yatıyor ama artık sürekli döndüğü için sığmıyor rahat hareket edemiyor. Çok denedim düz yerde yatmıyor mutlaka bir hafif sallanma istiyor oda ayırmayı da düşünmüyorum park yatak mantıklı mı? Tavsiyeniz hangisi olur? Uzunca bir süre onda yatsın diyorum şimdi bunu alıp birkaç ay sonra da başka yatağa geçirmeyi düşünmüyorum oda ayırmayacağım için
5000 liraya kadar park yatak gördüm acaba bu aydan sonra hangisi makul fiyatlı ve kullanışlı olur uzun süreliğine