Biz de iki gündür aynı durumdayız. 16 günlük oldu. Gündüz uyuyor. Akşam uyanıp gece uzunca bir zaman uyumayıp kıyameti koparıyor. Dün gece üçte uyuyup üçe kadar bağıra bağıra ağladı. Aç değil, gaz olabilir. Yenidoğanların dertlerini anlamak çok zor :( Bir de yedi yaşında çocuğum var. Çok etkileniyor, o da uyumuyor. Geçecek inşallah bu günler de…