Gnsdrn Bebegım 2,5 aylık elini yumruk yapıp emıyor. Deli gıbı emmek ıstıyor elını. Aç olmadıgı zamanlar yapıyor genelde. Emdikten sonra. Aynı seyı yasayan var mı?
PatronBebek Gnsdrn bebeklerin tek bildikleri şey emme olduğu için ağzına her deyen şeyi emmeleri normaldir
Mksc Gnsdrn bizimkisi de yarın 2 aylık olacak bir haftadır sürekli elini emiyor bende tok olsa bile vicdan yapıp yine emziriyorum
beyzzsenturkk_ Gnsdrn oral dönemdeler emmeleri cok normal her şeyi emerek tanıyacaklar anne karnında da ellerini emiyorlar icgüdüsel bisey
Tomrisozgul Benim kızımda 2 aylık ve oda aynı şeyi yapıyor doktora sorduğumda çok normal çevresini tanıyor kendini keşfediyor. Beslenme alışkanlığının ilk aşamaları dedi merak etme