Bdurmus92 Kızım 1 ay 12 günlük ar mama kullanıyoruz avent kullanıyorm fakat iyice karıstırsamda yoğun mama oldugu için emzik bölmesinden geçemeyenler biberonda kalıyor hanımlar ar mama kullanan varsa yardmcı olablir mi
Zeynepelcin Bdurmus92 kizimda da aptamil ar mama kullandım.ben we baby almıştım fiyat açısından daha uygun olduğu için.daha sorma ar mama ya gecince we baby nin antikolik biberonunu aldım gayet iyi akıtiyordu