Gzd2016 bende iki tane oglan birtane de dünyalar tatlisi bir kizim var. Tam 7 yil sonra oldu. Simdi 3 bucuk aylik. Ismi de Lina. Büyük oglum Arda 8 bucuk yasinda,
kücük oglum da Çınar 7 yasinda. Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Hem erkek hemde kiz tattirsin…