Ysgl26 dy22 almadım bişy hamileylen çok beğenip bi elbise almıştım doğurunca giyerim diye.onu giyicem ramazanda soğuktu giyemedim nu bayrama nasipse..
marscicegi dy22 kırk yılın başı bayramda giycek bişey alıp heveslenmistim MNG kargo denen şerefli arkadaşlar sayesinde iadeye gitti çok mutluyum:) bayram onu bayram hediyesi yaptılar
Gulse_54 Ysgl26 bnde güzel kıyafetlerinden giydiricem kombin yaptım kafamda artık bir dahaki bayrama alırım ztn şuan yürümüyor da
Mtbuaaa dy22 gamze diye biri vardı en pahalısı onundur net sorma gelir şimdi biz inandık yeter ki gelmesin