beyzzsenturkk_ Bebek234 yapmayın ben hiç yapmadım sadece diş dönemi sadece ellerini bağlıyorum kulaklarını yırtmasın saçlarını yolmasın diye o da uyurken o kadar öyle rahattır bebiş belki
Nurgulozsema @Bebek234 uyurken yarım kundak yapıyorum şuan 3 aylık yoksa ellerini istemsiz oynatıp kısa uyuyor yarım kundak etkili ilk dogdugunda hep kundakliydi şimdi ise sadece uyurken kundakli