aynuraynur_2 Bebeğim bugün yataktan düştü ağladı zor susturdum 6 aylık ve bingiltakta bir gariplik sezdim
Bebee aynuraynur_2 canım madem öyle bir durum gözlemledin Burda ne işin var kimse burda doktor değil ve görmediği için yorum yapması sence Sağlıklı mı ? Ne duruyorsun hemen hastaneye gitmelisiniz. Geçmiş olsun
bubanolulus aynuraynur_2 ya şaka mısınız. Çocuk yataktan düşmüş. Eline telefonu alıp buraya bunu yazmaya vakit mi ayırdın onu hastaneye götürmek yerine. Gelen cevapları da bekle bari otur daha. Allah im ne garip insanlar var ya . Hadi iç kanama geciriyorsa her saniye senin için önemli ya hangi akılla burdan yardım umuyorsun doktora götürmek yerine. …………………
oglumubeklerken aynuraynur_2 bıngıldakta bir gariplik sezdiyseniz neden hastaneye koşmuyorsunuz ne kadar garipsiniz ya
Deletedmom_116 Burdan ne yapabiliriz biz? Telefondan çıkıp muayene mi edelim? Doktora gitmeyi kendiniz akıl edemiyor musunuz?
Aysegul___ Çok sert yazıyorsunuz Herşeye bazen. Sakin ol canım doktora götür detaylı baksınlar, inşallah Bişey çıkmaz, çok oluyor bu aylarda yapmaz dediğimiz ne varsa yapıyor bu minik yaramazlar. Benim oğlumda 3 kez düştü götürdüm çok şükür bişey çıkmadı. 🌸
Ysgl26 Aysegul___ ay sert yazması mı var Allah alkına düştü diyo bıngıldağında bi gariplik var ağladı uzun süre susturaöadım diyo hala burda yazıyo bize soruyo. Yani akıl mantık işi mi?