Sebru Kızlar merhaba oglum 9 ay 15 gunluk ve bu aralar iştahı gitti iyice hic birsey yemiyo 3 kaşık yiyip burakıyo napcam bilmiyorum mama veriyorum yarısını içiyo bugun 3 çesit yemek yaptımm ama yemedi sizde ne durumlar 😒
ozlemtsd Sebru Canım benimde oğlum 11 aylık oldu yeni oda aynı durumda hbirşey yemiyor. En sevdiklerini yapıyprum yer diye yinede yemiyor. Dişten yada sıcaklardan olabilir seninkide canım
Sebru ozlemtsd diş yok daha benimkinde sıcaktan diye düşünüyorum bende bugun 3 çesit yaptım yer diye ama yok allah yardımcımız olsun😒