Kızım 17 günlük gün içerisinde uyurken emzirmek için uyandırmakta zorlanıyorum ne yapsam uyanmıyor göğsümü uyurken alıyor ve eğzında bekletiyor en son sütümü sağıp biberon ile veriyorum o şekilde içiyor.Benim gibi bu durumu yaşayan anneler var mı?Ne yapmalıyım ?