Ozleminal 8.5 aylık oğlum emziğini ısrarla ters emiyor bazen ters emdiğini farkedip düzeltiyorum sonra tekrar ağzından çıkarıp ters emiyor aynı durumu yaşan var mı neden yapıyo acaba
Bebee Ozleminal ahshshdh benim yeğenimde aynı anlattığınız gibi 10 aylık emziği ters emiyor (damaklı emzik degil) o yüzden üstüne düşmedik oyun yapıyor dedik
gozleri_deniz1 Ozleminal Benim kızımda ters aldığında hemen değiştiriyor bazen öyle veriyorum ağzının içinde çevirmesi hoşuma gidiyor 😂 neden yapar acaba anlam veremedim
Ysgl26 Ozleminal ahaha oğlum da 10 aya kadar ters emiyodu . Şimdi uykuda bile ters olduğunu farkedip düzeltiyor 😀
Ozleminal gozleri_deniz1 bende önemsemediğim için hiç üstüne düşmedim ama bu aralar çok sık yapması dikkatimi çekti