19 günlük bebeğimin poposu yara ve Pişik için de. Çok acı çekiyor. Kullandığım kremler fayda etmedi.(popolin,mustela,hametan) Şimdi bepantoll kullanıyorum bir de onu deneyeceğim. Ama sizin de kullanıp hemen etkisini gördüğünüz bir krem var mı? Veya herhangi bir yöntem?