Buke_06 doğru duruş çok önemli bence benimde rahat oturduğumda aynı şekilde oluyodu ama dik bi şekilde ve ne tarafdan emziriyorsam o kolumun altına destekle hallettim bide emzirme yastığı büyük kolaylık bebek nasıl rahat ederse öyle rahat karnını doyurur göğüs uçlarınız yara olabilir dikkat edin