TubaV Merhabalar , neredeyse 4 aylık bebeğim 2-3 gündür regl belirtilerim var ve sütümün azaldığını hissediyorum. Hem göğüs dolgunluğumdan hem de bebeğimin memedeki hareketlerinden. Bunu yaşayan var mı nasıl bir yol izliyorsunuz
Elifinci17 TubaV regl döneminde benim de oluyordu azalma. Ama merak etmeyin bebeği aç bırakacak kadar olmaz. Vücudunuz her şeyden önce bebeği beslemeye odaklı çünkü. Regl bitince geçer bu azalma
kenankaan TubaV regl dönemi öyle hissetmen normal. Sen yine aynı şekilde emzirmeye ve bol su içmeye devam et